Retourzendingen

Algemeen :

 

LET OP!!

Zendingen zonder een retour nummer worden niet in behandelingen genomen en er volgt derhalve geen creditnota.

 

Bestelde monsters en/of foutief bestelde goederen kunnen worden geretourneerd binnen 30 dagen na de factuurdatum (tenzij anders overeengekomen ) en op voorwaarde van de opvolging van de juiste retour procedure.

a) Aanvragen retournummer : U kunt uw retournummer zowel schriftelijk als telefonisch aanvragen met vermelding van het artikel nummer /de maat / reden retour en oorspronkelijk ordernummer of factuurnummer. Bij alle correspondentie over deze zending dit nummer gebruiken en tevens te vermelden op de retour doos en bij te sluiten paklijst.

b) Staat van retour goederen : Goederen moeten ongedragen en in nieuwe staat zijn en inclusief originele verpakking, labels en swingtickets om retour gezonden te mogen.

(wij behouden ons het recht voor om geretourneerde goederen te weigeren i.v.m. met slechte staat)

(let op reeds geborduurde en/of bedrukte artikelen kunnen niet worden geretourneerd !!)

 

Er wordt altijd 12% (van de aanschafprijs) retour kosten in mindering gebracht op de creditnota.

 

Klachten c.q. reparaties:

 

Voor retourzendingen in verband met vermeende klachten is ook een retournummer nodig!

De geretourneerde standaard artikelen zullen wij beoordelen op de door u aangegeven klacht. Indien de klacht gegrond verklaard wordt, zorgen wij binnen 3 weken voor reparatie c.q. herlevering . Inzake klachten bij voor u speciaal vervaardigde artikelen gaat dat in overleg met uw vaste contactpersoon en gelden andere voorwaarden.

Bij foutieve levering van onze kant halen wij zelf de goederen retour bij u op met DHL, ook graag retournummer aanvragen binnen 30 dagen * met vermelding van artikelnummer. Wij verzorgen de verdere afwikkeling.

(*let op reeds geborduurde en/of bedrukte artikelen kunnen niet geretourneerd worden)